Alimente care te ajuta in lupta cu colesterolul

Nutritie

Una dintre cele mai importante condiții comune cu care se confruntă oamenii din generația de astăzi este cea a nivelurilor ridicate de “colesterol”, care iau un impact asupra sănătății inimii. Ceea ce am văzut ca o problemă asociată vârstei înaintate, este descoperirea lentă a drumului în rândul tinerilor adulți. Colesterolul se găsește în fiecare celulă a corpului tău și are funcții naturale importante în stimularea diverselor activități din organism, inclusiv digestia alimentelor, producția de hormoni și altele. Există două tipuri de colesterol. HDL (proteine ​​lipo-de înaltă densitate) este aproape la fel de bun colesterol și este un fel esențial pentru buna funcționare a corpului. Colesterolul HDL care transportă toate deșeurile și toxinele înapoi în ficatul organismului. LDL (lipo-proteină cu densitate scăzută), denumit și colesterol rău, este unul dintre cele cinci grupuri majore de proteine ​​lipo, care transportă toate moleculele de grăsime în întregul corp. Colesterolul rău formează un strat de placă pe pereții arterelor, ceea ce face dificilă curgerea sângelui, ceea ce contribuie în continuare la creșterea tensiunii arteriale și, în cazuri mai grave, chiar și la un accident vascular cerebral.

Nivelurile de colesterol sunt destul de strâns legate împreună cu dieta dumneavoastră. Dacă aveți grăsimi cum ar fi cartofi prăjiți, burgeri și pizza, există posibilități puternice ale nivelului de colesterol pentru a face o plimbare. Pe de altă parte, adăugarea de fructe bogate în fibre, legume și cereale integrale la dieta dvs. poate ajuta la menținerea nivelului colesterolului LDL sub control. Unele fructe având un conținut ridicat de fibre, care vă ajută să reduceți nivelul colesterolului într-un mod mare.