Migdalele, gustarea cu numeroase beneficii pentru sanatate

Beneficiile migdalelor
Nutritie

Migdalele sunt fructe bogate în nutrienți de la care consumăm doar sâmburii.. Datorită conținutului ridicat de fibre dietetice, proteine, vitamine organice și minerale precum calciu, potasiu și magneziu, migdalele sunt considerate a fi adecvate pentru menținerea unei alimentații sănătoase, avand numeroase beneficii pentru intreg organismal.

Valorile nutritionale ale migdalelor

O porție de 100 g migdale conține cu aproximatie:

578 kcal

Proteine – 21.3

Lipide – 50.6

Fibre – 11.8

Carbohidrati – 19.7

Iată câteva beneficii pentru sănătate ale migdalelor:

Contribuie la protejarea organismului impotriva răcelii și a gripei 

Consumul de migdale contribuie la protejarea organismului împotriva bolilor virale și a gripei. Conform cercetărilor efectuate pana in prezent, ingredientele din cochilia exterioară a migdalei întăresc reacția sistemului imunitar la acest tip de virusi. 

Se crede că substanțele din migdale ajută la creșterea și îmbunătățirea capacității celulelor albe din sânge de a detecta viruși. 

Ajuta la reducerea colesterolului

O mana de migdale pe zi ajuta la reducerea colesterolului si prevenirea bolilor cardiovasculare, au descoperit cercetatorii americani. 

Efecte pozitive in combaterea problemelor diabetului și a inimii 

Consumul de migdale are un efect pozitiv asupra limitării riscului de apariție a diabetului zaharat. Migdalele sunt bogate în magneziu care joacă un rol în reglarea zahărului din sânge. 

Studiul de la Universitatea de Medicină și Stomatologie din New Jersey arata că o dietă bogată în fructe cu coajă lemnoasă ajută la îmbunătățirea sensibilității la insulină și reducerea nivelului de colesterol “dăunător”.

Sunt bogate în proteine

Proteinele reprezintă aproximativ 18% din compoziția migdalelor. Aminoacizii conținuti de migdale favorizeaza dezvoltarea corectă a mușchilor și țesuturilor în organism. 

Deoarece continutul de carbohidrați din migdale este limitat, ele sunt o sursă bună de proteine ​​pentru persoanele cu niveluri ridicate de zahăr din sânge. 

Prevenirea constipației 

Expertii sustin ca datorită conținutului ridicat de fibre, consumul a o mână de migdale pe zi ajută la prevenirea constipației, deoarece fibrele facilitează mișcarea conținutului intestinal și faciliteaza eliberarea eficientă a intestinelor. 


Ajuta la scăderea în greutate 

Nutriționiștii recomandă consumul a unei mâni de migdale la micul dejun deoarece poate ajuta la scăderea în greutate  Migdalele un efect de satietate ridicat și suprimă apetitul pentru o lungă perioadă de timp.

Alimentele cu un indice glicemic scăzut, cum ar fi migdalele, sunt degradate mai lent de către organism si nu cauzează fluctuații ale nivelului zahărului din sânge și ale insulinei.