Beneficiile celor 10.000 de paşi zilnici asupra sănătăţii.

Sanatate

Mersul pe jos practicat zilnic ne ajuta in mod cert sa avem un tonus mai bun si imbunatateste radical starea fizica.

Următoarele sunt câteva dintre avantajele adăugării mersului în rutina zilnică.

  • Ajută la pierderea în greutate – Mersul pe jos cinci zile pe săptămână va ajuta la arderea caloriilor. Un ritm mai rapid va ajuta la arderea mai multor calorii și la creșterea metabolismului. Desigur, dieta împreună cu mersul pe jos vor da rezultate mai bune, cu toate acestea, veți obține rezultate considerabile daca adoptati o simpla rutină zilnică de mers pe jos.
  • Îmbunătățește somnul – dacă aveți probleme cu somnul mersul pe jos vă va ajuta sa va imbunatatiti calitatea somnului .
  • Reduce stresul – mersul pe jos vă va ajuta să stimulați endorfinele și să vă dați mai multă energie! Vă oferă timp să vă gândiți și vă permite să scăpați de stresul de zi cu zi.
  • Reduce hipertensiunea / Reduce riscul de hipertensiune arterială – Studiile arată că doar 40 de minute de mers pe zi poate reduce tensiunea arterială la persoanele care sufera de aceasta afectiune. De asemenea, mersul pe jos poate reduce factorii de risc pentru bolile de inimă și accident vascular cerebral. S-a arătat că crește HDL și scade LDL-ul. Plimbarea vă va ajuta să vă mențineți sănătatea inimii!
  • Dezvoltarea mușchilor picioarelor – Mersul pe jos ajuta la construirea, modelarea si tonul muschilor picioarelor, soldurilor si feselor. De asemenea, stimulează forța și rezistența acelor mușchi, ceea ce înseamnă că puteți face mai mult efort si sa resimtiti mai greu oboseala.

După cum puteți vedea, există multe beneficii pentru o rutină normală de mers pe jos. Va recomandăm să vă faceți-i un obicei și să includeți în programul dvs. zilnic o plimbare în parc, într-o zonă pitorească, la plajă, în pădure sau oriunde vă face plăcere. De asemenea, găsirea unui prieten care să vă insoțeasca poate face plimarea mai distractivă.

Utilizarea unui tracker de fitness sau pedometru vă va ajuta să urmăriți pașii, distanța și timpul. Asigurați-vă că aveți pantofi buni care se potrivesc bine și sunt confortabili. Nu uitați să rămâneți hidratat și beți multă apă. În general, mersul pe jos vă va ajuta să vă îmbunătățiți calitatea vieții!